sobota 22. listopadu 2008

Když jsme Expanze vzkřísily

.
Osvícený Marťan Marťanovi Jesusovi: Moje první reakce byla: HH to se Jesus posere. Uhádl jsem?:-) Kdybys nevěděl o čem mluvím, tak to vypadá, že holky obnovily expanzi. M
.
Marťan Jesus osvícenému Marťanovi: Jeaj! Už ani nevím, jak se k tomu mám stavět. Aspoň holky něco dělaj a Evča nemá tolik času na ujišťování se jestli mě miluje.. J)) HH, teď se mrtě bavím. Ale jinak ano, Co tam zas na tom baráku vymešlej? Na dva dny sem doma a už se zase schyluje ke ztrátě vší zbylé soudnosti! Mno hrůza.
.
Žena: Čao Bobříčku..kniha suprovka..jen se to nesmí dostat zabedněncům do ruky!!! Vostatním sráčům dobře tak!!! Jen ať lidi vidí, jak v reálu vypadá ta posraná cesta za trochou lásky!!! Si představ mám za sebou životní krok! Už jsem měla prdelosex! Měla jsem totiž krámy a byly jsme úplně nadržený a ono to vyšlo..nejde samozřejmě všechno hned..kdyby měl přirážet jako normálně..tak mám asi natrhlou díru a rozmrdaný střeva..ale tak opatrně to šlo a dokonce se i udělal!!!!! Já teda ani omylem..nic krásnýho na tom není a stopro nepatřím k holkám, kterým se to líbí (pokud teda nějaké takové opravdu jsou)..ale tak..pro lásku jsem to podstoupila!!! Ona je to taková rychlovka..ten chlap je asi celej mrcatej z toho, že ho má konečně v prdeli..toť vše..no a v sobotu jsem už radši krámy neměla, prostě byly fuč..asi radši!!!..ok a přestaňte čachrovat s tou knihou..mám pak zmatek v palici!!! Čus!
.
Osvícený Marťan: Je to prostě nuda, když při sexu někdo někoho k něčemu neuváže, co?
.
Ozářený Marťan: Uvázat olověnou kouli na krk, do análu kaktus a hodit z mostu do řeky.. Je to dost vzrůšo???
.
Osvícený Marťan: Na můj vkus trošku moc hardcore, ale proti gustu..:-)
.
Správně reagující Marťan: Pěkný počteníčko:-) Až budete příště vyrážet na akci, dejte vědět - dosud neobjevený druh Marťana se přidá:-)
.
Osvícený Marťan (v tomto okamžiku mrdka): Není to vtipné, těch pár se tlemí, jen proto, že vás znaj jaký jste jeboňky..
.
Zbytku děkujem za sáhodlouhé diskuze o Osudovém a životních moudrech, pište dál! :-)
.

Žádné komentáře: