úterý 21. října 2008

Komentáře, aneb jak vytěsňujeme negativní ohlasy

.
Jsme přístupné konstruktivní kritice. Z té pozitivní míváme orgazmy, tu negativní ignorujeme :-P
.
VAŠE DOSAVADNÍ REAKCE:
.
Marťan: "Tak v tuhle chvíli jste se naprosto znemožnily."
.
Marťan: "Při troše štěstí ten blog nebude číst nikdo."
.
Žena: "Já chci víc! Tak pište a posílejte!"
.
Žena: "Jéé, to je dobrýýýý!!!!!!!"
.
Osvícený Marťan: ":-)))A toho vydavatele už máte? Já chci jít na křest!!"
.
Matka (citace telefonátu): "No čus Bobře! To je srandovní, teď budu furt mluvit sprostě, zrovna mě ten Marťan vedle chce zas ošukat (o otci)."
.
Osvícený Marťan: "Supr nápad, aspoň nějaká haluz! To bude mega vzrůšo až se tam o sobě něco dočtu."
.
Žena: "Bomba - jsem z toho naprosto nadšená - je to vtipné, stručné, jasné a hlavně výstižné. Chlapi jsou ....... Občas jsem se teda i začervenala, ale je to bomba holky. Jste mrtě šikulky a piště, pište dál. A doufám, že až to vydáte knižně, že mě pozvete na autogramiádu a že dostanu podpísanou knihu i s věnováním a popřípadě, že si mě najmete jako zpěvačku na křest vaší knihy. P.S: ten obrázek je děsně krásnej! Hodně úspěchů čiao!"
.
Žena: "Jsme byli s přítelem mile překvapeni, jsme se dost pobavili."
.
Nejvíce osvícený Marťan (po té, co dočetl): "A ty po mně chceš teď jako ošukat? Ty vole.."
.
Osvícený Marťan (po té, co byl v sms osloven jako mrdka): "V poho. Jsem prostudoval Expanzi a přeložil si to."
.
Marťan tušící, že bude figurovat v knize: hrobové ticho

2 komentáře:

vaňka řekl(a)...

Dost jsem se pobavila,taková svěžejší a vtipnější Monyová.Některé Marťany poznávám-podobnost je ale čistě náhodná:-)Už se těším na pokračování, přidávám do oblíbených záložek-žena

Napište nám: řekl(a)...

Čauky Vaňko! Tož to nás kurňa mega těší, že jsme v záložkách:-))) We love my "čtenář", A+E